Βιβλία |
B10. Βλαχοπούλου, Μ., 2009, Επιμέλεια Ελληνικής Έκδοσης,Armstrong, G., and Kotler, P., Marketing, An Introduction (9th edition), pearson education, τίτλος μεταφρασμένου: Εισαγωγή στο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, Εκδόσεις Επίκεντρο, Θεσσαλονίκη, ISBN: 978-960-458-204-4 B9. Κίτσιου, Σ., Βλαχοπούλου, Μ., Νοέμβριος 2008, η-Υγεία: Πληροφοριακά Συστήματα και Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες στο χώρο της Υγείας, Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας, ISBN 978-960-8396-48-7 B8. Kitsiou, S., Vlachopoulou, M., 2008, e-Health: Information Systems and Services in Healthcare, University of Macedonia Press, ISBN 978-9608396-44-9 B7. Βλαχοπούλου, Μ., Μάνθου, Β., Φωλίνας, Δ., 2007. Ολοκληρωμένα Πληροφοριακά Συστήματα Διαχείρισης Επιχειρηματικών Πόρων, Θεσσαλονίκη, εκδόσεις ΑΝΙΚΟΥΛΑ, ISBN 960-516-032-3 B6. Vlachopoulou M, Kitsiou Sp, 2006, IMPROHEALTH: Managing Change in Healthcare Organization, Leonardo da Vinci pilot project, SK 03/B/F/PP 177014 B5. Βλαχοπούλου M., Μάνθου Β., 2005, Σχέδιο προώθησης της καινοτομίας (e-marketing) μέσω διαδικτύου στα πλαίσια του έργου «Εικονική Τεχνόπολις - Virtual Technopolis» Δράση 6, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη B4. Βλαχοπούλου, Μ., 2003, e-Marketing / Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, σ.626, ISBN: 960-7745-04-3 εκδόσεις Rosili, Αθήνα B3. Βλαχοπούλου, Μ., 1999, e-Marketing. Πληροφοριακά Συστήματα – Νέες Τεχνολογίες στο Μάρκετινγκ, εκδόσεις Rosili, σ.272, ISBN: 960-7745-03-5, Αθήνα B2. Βλαχοπούλου, Μ., 1992, Η χρήση των συστημάτων της Πληροφορικής στη λήψη αποφάσεων Μάρκετινγκ. Θεωρητική και Εμπειρική Προσέγγιση, Διδακτορική Διατριβή, Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη B1. Vlachopoulou, M., 1981, Gestaltung und Probleme der Alkoholwerbung, Μεταπτυχιακή Διπλωματική εργασία (Diplomarbeit), Universitaet BWL MANNHEIM, Γερμανία |