Marketing |
Αντικείμενο ∆ιοικητικό Μάρκετινγκ, Κατάρτιση προγράµµατος Μάρκετινγκ. Περιεχόµενα Εννοιολογικός προσδιορισµός του µάρκετινγκ (∆ιοίκηση µάρκετινγκ, έρευνα µάρκετινγκ, στρατηγική µάρκετινγκ, πρόγραµμα µάρκετινγκ, µίγµα µάρκετινγκ). Πεδία εφαρογής του µάρκετινγκ. Η διαδικασία του µάρκετινγκ - µάνατζµεντ. Ο ρόλος του µάρκετινγκ στην επιχείρηση. Καθορισµός αγοράς-στόχου, τµηµατοποίηση αγοράς, τοποθέτηση προϊόντος. Συµπεριφορά αγοραστών. Το µίγµα µάρκετινγκ: στρατηγική προϊόντος, τιµολόγησης, προβολής, διανοµής. Κατάρτιση προγράµµατος µάρκετινγκ. Μοντέλα µάρκετινγκ, συστήµατα ∆ιαχείρισης πελατειακών σχέσεων CRM (Customer Relationship Management), E-marketing, Internet marketing . Πρακτικές εφαρµογές.
|