Ελληνικά Συνέδρια |
GC17. Σαπρίκης, Β., Βασιλείου, Β., Βλαχοπούλου, Μ. (2008). Factors Affecting Customers’ Participation in Internet Auctions, 4ο Εθνικό Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρίας Συστημικών Μελετών, 29-31 Μαΐου, Ιωάννινα GC16. Ι. Μανίκας, Β. Μάνος, Μ. Βλαχοπούλου, Β. Μάνθου, (2008), Σχεδιασμός πληροφοριακού συστήματος υποστήριξης της ιχνηλασιμότητας νωπών οπωροκηπευτικών, Πρακτικά 4ου Εθνικού Συνεδρίου της Ελληνικής Εταιρίας Συστημικών Μελετών, 29-31 Μαΐου, Ιωάννινα GC15. Ε. Αντωνιάδης, Σ. Κίτσιου, Μ. Βλαχοπούλου, (2008), «Μοντέλο αξιολόγησης Ιστοσελίδων Αεροπορικών Εταιριών», πρακτικά 2ου Εθνικού Συνεδρίου της ΕΕΕΕ, Σπέτσες GC14. Κωνσταντίνος Μπελιμπασάκης , Μαρία Βλαχοπούλου, Βασιλική Μάνθου, (2008), «Σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικής Προβολής Νομού Θεσσαλονίκης (2007-2009)», πρακτικά 2ου Εθνικού Συνεδρίου της ΕΕΕΕ, Σπέτσες GC13. Πανουσοπούλου Π., Μάνθου Β., Βλαχοπούλου Μ., (2007), Εφαρμογή της θεωρίας των αποφάσεων στα συγκεντρωτικά κέντρα επιστροφών της Αντίστροφης Εφοδιαστικής, πρακτικά του 19ου Εθνικού Συνέδριου Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών, Άρτα GC12. Σαπρίκης, Β., Βλαχοπούλου, Μ. Και Μάνθου, Β. (2007). Διεπιχειρησιακές (B2B) Ηλεκτρονικές Αγορές: «Μοντέλο Κριτηρίων Ένταξης Επιχειρήσεων σε Β2Β Ηλεκτρονικές Αγορές» , 3ο Εθνικό Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρίας Συστημικών Μελετών, 26-28 Μαΐου, Πειραιάς. GC11. Πατσιούρα, Φ., Βλαχοπούλου, Μ., Μάλαμα, Ε.-Ι., (2007). Οι εταιρικές διαφημιστικές ιστοσελίδες ως εργαλεία προβολής και σχεσιακού μάρκετινγκ: Μέτρηση αποτελεσματικότητας, Πρακτικά στο Πανελλήνιο Συνέδριο Νέες τεχνολογίες και Μάρκετινγκ, 24-25 Μαϊου, Ιεράπετρα, Ελλάδα, σελ. 63- 68. GC10. Πατσιούρα, Φ., Παπαδημητρίου, Ι., Βλαχοπούλου, Μ. (2007). Κριτήρια Μέτρησης αποτελεσματικότητας Εταιρικών διαφημιστικών Ιστοσελίδων: Ανάλυση και αξιολόγηση Ποιοτικών Παραγόντων. Πρακτικά στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ανάλυσης Δεδομένων με διεθνή Συμμετοχή, 13-15 Σεπτεμβρίου, Καρδίτσα, Ελλάδα. GC6. Μ. Βλαχοπούλου, Δ.Φωλίνας, Β. Μάνθου «Μοντέλα διαχείρισης ηλεκτρονικής εφοδιαστικής αλυσίδας» 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Logistics - "The day after", Αθήνα 2004 GC5. Μανίκας, Ι., Μάνος, Β., Βλαχοπούλου, Μ., Μάνθου, Β., «Ιχνηλασιμότητα και αποδοτικότητα εφοδιαστικής αλυσίδας στον τομέα των νωπών αγροτικών προϊόντων», 8ο Πανελλήνιου Συνεδρίου Αγροτικής Οικονομίας, Θεσσαλονίκη, 2004 GC4. Μάρω Βλαχοπούλου «Ολοκληρωμένη Διαχείριση Γνώσης Μάρκετινγκ σε Δίκτυα Διεθνών Συνεργασιών» Πρακτικά 2ου Συμποσίου Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ «Το Μάρκετινγκ στη Νέα Διεθνή Πραγματικότητα», Απρίλιος 2003 Αθήνα (CD) GC3. Φωλίνας, Δ., Μάνθου, Β., Βλαχοπούλου, Μ., “Μοντέλο Διαχείρισης Κύκλου Ζωής Έργων Δικτύου Εικονικών Επιχειρήσεων”, πρακτικά 16ου Εθνικού Συνέδριο Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών, Τόμος Α’, σελ 35-43, Λάρισα, 2003 GC2. Μ. Βλαχοπούλου, Β. Μάνθου, Β. Μονοχρήστου, «Σύγχρονες Μεθοδολογίες Διαχείρισης Έργων Πληροφορικής», πρακτικά 16ου Εθνικού Συνέδριο Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών, Τόμος Α’, σελ. 329 – 339, Λάρισα, 2003 GC1. Ματόπουλος, Α., Μάνος, Β., Μάνθου, Β. και Βλαχοπούλου, Μ. (2002). Μοντέλο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν Προώθησης της Επιχειρηματικής Δραστηριότητας σε Απομακρυσμένες Αγροτικές Περιοχές, Στα πρακτικά (σε CD-ROM) του 15ου Εθν. Συνεδρίου Ελληνικής Εταιρίας Επιχειρησιακών Ερευνών, 31 Οκτωβρίου-2 Νοεμβρίου, Τρίπολη, σελ. 415-424. |