Πληροφοριακά Συστήματα Marketing |
Αντικείμενο Συστήµατα ∆ιαχείρισης Πληροφοριών στη λήψη αποφάσεων µάρκετινγκ - e-Marketing, ∆ιαδικτυακό Μάρκετινγκ. Περιεχόμενα Η υποστήριξη της λήψης αποφάσεων μάρκετινγκ µε τη βοήθεια των συστηµάτων της πληροφορικής. Πηγές άντλησης πληροφοριών. Έρευνα µάρκετινγκ. Συστήµατα αναφορών, στήριξης αποφάσεων, έµπειρα συστήµατα. Database Marketing και συστήµατα διαχείρισης πελατών CRM (Customer Relationship Management). Η χρήση των Γεωγραφικών Πληροφοριακών Συστηµάτων στο µάρκετινγκ. Ηλεκτρονικά συστήµατα αναγνώρισης - συλλογής πληροφοριών µάρκετινγκ. Μάρκετινγκ και πολυµέσα. Μάρκετινγκ και διαδίκτυο (online marketing). Σχέδιο ανάπτυξης διαδικτυακού µάρκετινγκ, διαδικτυακή προβολή / διαφήμιση, ιογενές µάρκετινγκ. Συστήµατα ανάλυσης κυκλοφορίας ιστοχώρου, συστήµατα διαχείρισης πελατών και συνεργατών. ∆ιαχείριση γνώσης µάρκετινγκ. Πρακτικές εφαρµογές. |