Ηλεκτρονικό Εμπόριο |
Αντικείμενο Στρατηγική και εφαρµογές του Ηλεκτρονικού Εµπορίου (ΗΕ) και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Ολοκληρωµένη θεώρηση διαδικασίας ανάπτυξης Ηλεκτρονικής Επιχειρηµατικής ∆ράσης (e-Business plan). Περιεχόµενα Ηλεκτρονικό Εµπόριο, Ηλεκτρονική επιχείρηση, ηλεκτρονικές υπηρεσίες, m-commerce. Παράγοντες - επιδράσεις στα πληροφοριακά συστήµατα διοίκησης, στον προγραµµατισµό και τη στρατηγική των επιχειρήσεων, στις αγορές και τους επιµέρους κλάδους επιχειρησιακής δραστηριότητας. Νέα επιχειρηµατικά µοντέλα στο ηλεκτρονικό εµπόριο / επιχειρείν (Electronic Business Models), αλλαγές επιχειρηµατικών διαδικασιών µέσα από το Internet, βήματα ανάπτυξης και εφαρµογής της στρατηγικής του ΗΕ. Εφαρµογές σε επιχειρηµατικούς κλάδους (υγεία, διακυβέρνηση, εκπαίδευση, τουρισµός, αγροδιατροφικός τοµέας κ.ά). Η διευρυµένη επιχείρηση, ανάπτυξη συνεργιών, δηµιουργία επιχειρηµατικών δικτύων και διαχείριση ηλεκτρονικής εφοδιαστικής αλυσίδας. Εικονικές οργανώσεις / επιχειρήσεις. Σχεδίαση ηλεκτρονικής επιχειρηµατικής δράσης (e-Business plan), στρατηγικές ανάπτυξης και διαχείρισης ιστοσελίδας, εταιρικού site, ηλεκτρονικού καταστήµατος, πύλης, κόµβου. Κοινωνικά δίκτυα. |