banner_teaching

Επικοινωνία

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Εγνατία 156
540 06 Θεσσαλονίκη

Γραφείο 221, 2ος όροφος, κτίριο Γ
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής

Tηλέφωνο: 2310891867
Fax:
2310891804
E-mail:
mavla@uom.gr
Website:
http://www.emabo.gr/

ISEB lab: www.iseb.gr

follow us on:

 
twitter twitter
Αρχική > Νέα

Νέα & Εκδηλώσεις
Βιβλίο "ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Από τη θεωρία στην πράξη", 2020

001Μάρω Βλαχοπούλου, «ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Από τη θεωρία στην πράξη», 2020, εκδόσεις Rosili, ISBN978-618-5131-60-9.

Στόχος αυτού του βιβλίου είναι να βοηθήσει τους επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη και φοιτητές προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδώννα καταλάβουν τι είναι το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, πώς λειτουργεί και πώς μπορεί να τους βοηθήσει να βελτιστοποιήσουν την εκστρατεία μάρκετινγκ αξιοποιώντας τις προκλήσεις, τεχνικές και εργαλεία του ΨΜ.

Κάθε ενότητα έχει το θεωρητικό υπόβαθρο για την κατανόηση και στη συνέχεια παρουσιάζει εφαρμογές, τεχνικές και εργαλεία, επικεντρώνοντας σε πρακτικές εφαρμογές.

Ειδικότερα, το βιβλίο αυτό παρουσιάζει με παραδείγματα, εφαρμογές, τεχνικές και εργαλεία τα επιμέρους θέματα που απασχολούν μια πετυχημένη στρατηγική ΨΜ.

Μερικά από τα κύρια θέματα που συζητά είναι:

  1. Επαναπροσδιορισμό ΨΜ στην ψηφιακή οικονομία 4.0 (στρατηγική, εργαλεία, εφαρμογές)
  2. Καθορισμό της στρατηγικής εμπειρίας για τον πελάτη- CX strategy - Χαρτογράφηση κύκλου ζωής του πελάτη - Customer Journey Map (Ανάπτυξη του προφίλ πελατών /personas βάσει δεδομένων, βοηθητικά εργαλεία)
  3. Παρουσίαση παραγόντων που επηρεάζουν το Online & Mobile shopping & την αγοραστική συμπεριφορά μέσα από τα κοινωνικά μέσα (πώς θα βοηθήσετε την επιχείρησή σας να αυξήσει τις πωλήσεις online & mobile & social media)
  4. Οδηγίες για τον σχεδιασμό & ανάπτυξη της διαδικτυακής σας παρουσίας (Δημιουργία ιστοσελίδας/ ιστοχώρου, content marketing και ανάπτυξη περιεχομένου, UΧ Web Design & Development). Συγγραφέας Χρήστος Ζιάκης
  5. Κατανόηση της Βελτιστοποίησης για Μηχανές Αναζήτησης SEO/ SEM και δημιουργία σχετικών εκθέσεων για συγκεκριμένες σελίδες (παράγοντες βελτιστοποίησης για τη μηχανή αναζήτησης, ανάλυση λέξεων κλειδιών και συγγραφή περιεχομ ένου, εργαλεία, διαδικασία, μελέτες περίπτωσης). Συγγραφέας Χρήστος Ζιάκης 
  6. Πληρωμένη διαφήμιση σε μηχανές αναζήτησης – paid search results – keyword advertising. Διαχείριση καμπάνιας μάρκετινγκ επί πληρωμή σε μηχανές αναζήτησης (search advertising, paid search, PPC – μοντέλα τιμολόγησης, Google AdWords - Βήματα επιτυχίας)
  7. Παρουσίαση τεχνικών Retargeting - Remarketing
  8. Εξοικείωση με διάφορες μορφές μέσων & τεχνικών ψηφιακής προβολής με παραδείγματα εφαρμογών (Διαφημίσεις κειμένου (text ads), Αναδυόμενες και διάμεσες διαφημίσεις - Pop-ups & Interstitial Ads, Διαφημίσεις προβολής- Banners / Display ads, Flash ads & Rich media διαφήμιση 3D Visualization, Διαφημίσεις σε μορφή άρθρου – Advertorials, Native advertising, Χορηγίες online sponsorships, Συνεργατικό Μοντέλο - Affiliate MKT, Ιογενές Μοντέλο - Viral MKT)
  9. Μορφές προβολής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - Email MKT & Video(Βήματα διαδικασίας ανάπτυξης e-mail & video καμπάνιας, Εργαλεία email marketing & Video, Μέτρηση αποτελεσματικότητας, παραδείγματα , εφαρμογές)
  10. Θεωρητική και Πρακτική προσέγγιση των κοινωνικών μέσων (Το οικοσύστημα των κοινωνικών μέσων - social media landscape, Τυπολογία κοινωνικών μέσων, Β2C & B2B πλατφόρμες –εφαρμογές, Προγραμματισμός και ακολουθητέοι στόχοι και διαχείριση κοινωνικών μέσων, Συνήθη Λάθη, Έλεγχος αποτελεσματικότητας κοινωνικών μέσων, Μετρήσιμες ενέργειες στα κοινωνικά μέσα - Μετρικές – KPIs- εργαλεία, Αναλυτική παρουσίαση κάθε πλατφόρμας)
  11. Κινητό ΜΚΤ – κινητές εφαρμογές & Mobile marketing/advertising/ apps (Εξέλιξη της τεχνολογίας, Mobile SEO και PPC, Mobile Applications -Apps, Πώς μπορεί να παραχθεί κέρδος από μια εφαρμογή, Δημιουργία μιας εφαρμογής, Υποβολή στο App store, Social Media Networks & Mobile, Σκοπός Mobile Διαφήμισης, Επαυξημένη πραγματικότητα - Augmented Reality, Location-based Services, Proximity marketing,QR codes and NFC, beacons, Mobile Analytics, εφαρμογές)
  12. Διαδικασίες και τεχνικές Αναλυτικής διαδικτύου (Μετρικές & Δείκτες διαδικτυακής απόδοσης στο ΨΜ, Αναγνωρισιμότητα, Εμπλοκή, Μετατροπή σε Πωλήσεις, WoM, Λογισμικό & εργαλεία στήριξης ανάλυσης – Google analytics, Ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων – big data analytics)
  13. Καταγραφή σύγχρονων τάσεων στο ΨΜ και παρουσίαση πρακτικών εφαρμογών (AI driven MKT – chatbots, Programmatic marketing / advertising, Νευρομάρκετινγκ/Neuromarketing - eye tracking, Μοντέλο Διαμοιρασμένης Οικονομίας- Sharing Economy Model, Μοντέλο Πληθοπορισμού - Crowdsourcing/ Crowdfunding Model, Μοντέλο Παιχνιδοποίησης – Gamification Model, Iστοσελίδες σύγκρισης τιμών – Price comparison sites, Διαδίκτυο Πραγμάτων IoT – Internet of Things)
  14. Σύντομη αναφορά σε GDPR & συμμόρφωση στο ΨΜ (η συγκατάθεση του ατόμου να επεξεργαστεί η εταιρία τα προσωπικά του δεδομένα, καθώς και η υπευθυνότητα, δηλαδή η ικανότητα να αποδείξει η εταιρία ότι συμμορφώνεται με τις αρχές του GDPR).
Chapter01
 
Το link για το βιβλίο Ψηφιακό Μάρκετινγ, από τη θεωρία στην πράξη στον Εύδοξο

https://service.eudoxus.gr/search/#a/id:86053196/0

 

 

Επικοινωνία
Έδρα Εθνικής Αντιστάσεως 6, Γέρακας 15344, Τηλέφωνο: 210 6615050.
Βιβλιοπωλείο Μαυρομιχάλη 5, Κέντρο Αθήνας 10679 (Μετρό Πανεπιστήμιο),
Τηλέφωνο: 210 3387288
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

https://www.rosili.gr/el/psifiako-marketing


 
Πρόσφατα Νέα

mavla_trikala

Εφοδιαστικές Αλυσίδες Τροφίμων: Ηλεκτρονικό Εμπόριο – Διαδίκτυο – Κοινωνική Δικτύωση «ο καταναλωτής ψάχνει – ο παραγωγός απαντά»

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τη σελίδα:

http://trikala-imathias.blogspot.com/2012/03/blog-post_25.html

 


  • aim
  • Del.ici.ous
  • DiggIt
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • linkedin
  • Twitter
  • Yahoo
  • yahoobuzz